جوینده اسرار آفرینش و زندگی

مشغولیم و بی حواس به وقایع، گرفتاریم و بی توجه به حقایق

جوینده اسرار آفرینش و زندگی

مشغولیم و بی حواس به وقایع، گرفتاریم و بی توجه به حقایق

باید به سمت حق قدم برداشت، تفکر کرد و تفکر کرد، چرا که برای ماموریتی سخت تر از روزمره گیهای زندگی به این زمین خاکی منتقل شدیم ولی در بند خیالات و توهمات رنگارنگ اسیریم و زمان و توانی برای تفکر عمیق به آفرینش خود نداریم.

مقدمه

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۴۷ ب.ظ

با درود فراوان به همه انسانهایی که پا به این دنیا گذاشتند و در حال حاضر مشغول به کاری در نقطه نقطه این توپ اعجاب انگیز و بزرگ هستند و مسبب گردش آن به دور خود با همیاری دستی پنهان و قوی از کائنات. این وجود و ظهور روی این توپ نه به انتخاب خود بلکه با تصمیم دو انسان که به آنها پدر و مادر گفته میشود میسر گردیده است. با یک روندی که قادر متعال آن را برای همگان شناساند تا علاوه بر لذت چشیدن عشق باعث تولد انسانهایی گردند که با حضورشان در این دنیای خاکی، همگان در همه جای دنیا از آنها بهره ببرند و مدیونشان باشند مانند مخترعین و مکتشفین. انسانهایی که وقت و نیروی خود را صرف برداشتن موانع انسان کردند تا دعای خیر دیگران را همیشه بدرقه راه خود سازند. 
ولی براستی تولید و اکتشاف تنها چیزیست که انسان جهت انجامشان متولد شده تا اشرف بودن خود را ثابت کند و خداوند متعال را در پیش فرشتگانش رو سفید نماید یا امور دیگری هم هستند که انسان میتواند به ان بپردازد و برتری خود را نسبت به دیگر مخلوقات به اثبات برساند. کسی که به رفتارها و کردارها نظر میکند، به فکر فرو میرود و با نگاهی به ژرفای کهکشنها همه چیز را زیر نظر دارد در کجای این قصه آفرینش نزد خداوند قرار گرفته است؟ 
این وبلاگ دست نوشته یا بهتر بگم همان نظرات من است که بر اثر تفکر در رفتارها و کردارهای انسان به نتیجه شخصی من رسیده و به شما عزیزان ارائه میگرددو مسلماخوشحال میشم بنده را راهنمایی نمایید که نظراتم حقیقتیست یا توهماتی باطل و بی معنی. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۵
صابر میرزائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.